Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzedla jednych bełkot dla innych fakty: w SUVie siedzisz wyżej, lepiej widzisz to co dzieje się z przodu - fakt że widoczność do tyłu może być gorsza ale to może załatwić kamera, czujniki czy zwykła umiejętność korzystania z lusterek. Chyba częściej w czasie jazdy patrzysz do przodu a nie do tyłu? Napęd na przednią oś? a przepraszam co masz w większości osobówek jak nie właśnie napęd na przednią oś?? Przewagą SUVa jest to że prawie w każdym SUVie możesz sobie dokupić choćby jakiś najprostszy napęd 4x4 który pomoże Ci w jakiejś awaryjnej sytuacji a do większości osobówek już niestety nie. Oprócz tego SUV ma znacznie większy prześwit co jest bardzo praktyczne w takich głupich codziennych sytuacjach jak idiotycznie wysokie krawężniki czy śnieg. To prawda że SUVy są droższe i w cenie auta klasy C dostajemy wielkość kompaktu. Po prostu w SUVie zamiast pojemności bagażnika czy większej kabiny dostajemy inne zalety, których zwykłe osobówki nie mają i jestem w stanie zrozumieć ludzi którzy się na to decydują - dla Ciebie to bełkot a dla kupujących są to po prostu inne zalety. Nie każdy potrzebuje na co dzień ogromniastego bagażnika a większość ludzi z tyłu wozi prawie zawsze tylko dzieci. I żeby było jasne - nie mam SUVa ani nikt w rodzinie nie ma, po prostu czasem warto pomyśleć że ktoś inny może mieć inny punkt widzenia czy potrzeby i nie musi być zaraz głąbem łykającym bełkot tylko dlatego że myśli inaczej niż Ty.
Odpowiedzkompaktowy SUV jest na bazie kompakta z jego rozstawem osi, jakością materiałów, planowanym przebiegiem, wykończeniem i wygłuszeniem itd. Wielkość bagażnika nie ma tu większego znaczenia. Problem, że kosztuje tyle co auto segmentu D - mazda cx5 tyle co Mazda6, Tiguan tyle co Passat, crv tyle co Accord. Segment D jest projektowany dla wymagających doświadczonych kierowców, robiących duże przebiegi, często służbowo. Każdemu zainteresowanemu proponuję przejechać się rav4 i avensisem autostradą 300 km. Nie powinien mieć potem nigdy problemu z wyborem. Pomijam już kwestie wizerunku - względna sprawa, ale kompaktowymi SUV w Wawie jeżdżą kobiety lewym pasem z komórką przy uchu. Bemkami z resztą też.
Odpowiedz